Termeni si Conditii | UltraMaster.ro

1. ELEMENTE DEFINITORII

Termenii si conditiile generale se vor aplica tuturor vanzarilor de bunuri si servicii de catre MasterGates srl, prin intermediul magazinului virtual www.ultramaster.ro .
Astfel, urmatorii termeni vor insemna:
Cumparator - persoana, firma, companie sau alta entitate juridica ce emite o Comanda.
Vanzator - societatea comerciala MasterGates srl, avand sediul social in Pitesti-ARGES, strada I.G.Valentineanu, nr.21, cu numar de inregistrare la Registrul Comertului: J03/509/2023, CIF RO47704754.
Bunuri si Servicii - orice produs sau serviciu, inclusiv documentele si serviciile mentionate in Comanda, care urmeaza a fi furnizate de catre Vanzator, Cumparatorului.
Comanda – un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site. Notificarea primita de catre Cumparator, dupa efectuarea Comenzii are rol de informare si nu reprezinta acceptarea Comenzii. Aceasta notificare se face electronic (e-mail) sau telefonic.

Pot exista situatii, independente de vointa Vanzatorului, in care o comanda, chiar si procesata, sa nu poata fi onorata, la timp sau chiar deloc, caz in care Vanzatorul nu poate fi facut raspunzator in nici un fel.

Contract - o Comanda confirmata de catre Vanzator (completa). Comanda devine contract doar in momentul acceptarii de catre vanzator, prin modificarea statusului din comanda "In curs" sau "Procesata", in comanda "Completa", si produce efecte numai in momentul emiterii facturii fiscale si a receptionarii produselor.

Drepturi de proprietate Intelectuala (in cele ce urmeaza DPI) - toate drepturile imateriale cum ar fi know-how, dreptul de autor si drepturi in natura de autor, drepturile de baza de date, drepturi de proiectare, drepturi de model, patente, marci inregistrate si inregistrari ale numelor de domenii pentru oricare din cele de mai sus.

Specificatii - toate specificatiile si/sau descrierile Bunurilor si Serviciilor asa cum sunt precizate in Comanda.

2. DOCUMENTE CONTRACTUALE
Prin lansarea unei comenzi electronice sau telefonice pe site-urile anterior mentionate, Cumparatorul este de acord cu forma de comunicare (telefonic sau e-mail) prin care Vanzatorul isi deruleaza operatiunile.
Comanda va fi compusa din urmatoarele documente, in ordinea importantei:

a. Comanda (impreuna cu mentiunile clare asupra datelor de livrare si facturare) si conditiile sale specifice
b. Specificatiile Cumparatorului (acolo unde este cazul)
c. Termeni si conditii

Daca Vanzatorul confirma comanda, acest lucru va implica o acceptare completa a termenilor Comenzii. Acceptare comenzii de catre Vanzator se considera finalizata atunci cand exista o confirmare verbala (telefonica) sau electronica (e-mail) din partea Vanzatorului catre Cumparator, fara a necesita o confirmare de primire din partea acestuia. Vanzatorul nu considera in nici un moment o comanda neconfirmata ca avand valoarea unui Contract.
Prezentul Contract intra in vigoare si produce efecte numai in momentul emiterii facturii fiscale de catre Vanzator. Confirmarea se face telefonic sau electronic (e-mail). Termenii si conditiile generale de vanzare vor sta la baza Contractului astfel incheiat, in completarea acestora fiind Certificatul de Garantie emis de catre Vanzator sau un furnizor al acestuia.

3. EXTINDEREA OBLIGATIILOR VANZATORULUI
a. Vanzatorul isi va utiliza cunostintele sale profesionale si tehnice pentru a atinge rezultatul stipulat in Comanda si va livra Bunurile si Serviciile care indeplinesc cerintele, nevoile si specificatiile Cumparatorului;
b. Informatiile prezentate pe site-urile vanzatorului, au caracter informativ si pot fi modificate de catre Vanzator, fara o anuntare prealabila. De asemenea, din considerente legate de spatiu si coerenta structurii informatiei, descrierile produselor pot fi incomplete insa vanzatorul face eforturi de a prezenta informatiile cele mai relevante, pentru ca produsul sa fie utilizat in parametrii pentru care a fost achizitionat;
c. Comunicarea cu magazinul - se poate face prin interactiunea cu acesta, postarea opiniilor vizavi de produse sau comunicarea prin adresele mentionate la sectiunea "contact". Vor fi excluse din site sau ignorate, pareri sau adresari ce contin injurii sau un limbaj neadecvat. Vanzatorul are libertatea de a gestiona informatiile primite fara a fi nevoit sa aduca justificari pentru aceasta.

4. ANULARE COMANDA

Vanzatorul nu isi asuma responsabilitatea pentru greselile de tiparire sau afisare referitor la preturile, caracteristicile sau imaginile produselor. In cazul in care o comanda nu poate fi onorata din cauza unor astfel de erori, vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda respectiva fara o notificare prealabila. Administratorul magazinului www.ultramaster.ro face toate eforturile in a furniza informatii corecte despre pretul si caracteristicile produselor. Este, totusi posibil ca unele preturi sa fie eronate. In cazul inregistrarii unei comenzi cu un pret derizoriu (sub pretul de achizitie, conf. art. 17-ord.99/2000), vanzatorul are dreptul sa anuleze comanda Cumparatorului.

Vanzatorul isi rezerva dreptul de a anula comanda, fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti una fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese, in urmatoarele situatii, si nu numai:

- preturile afisate pe site-ul www.ultramaster.ro sunt rezultatul unei erori materiale;

- produsul/produsele comandata nu se mai afla pe stoc sau nu se mai fabrica de catre producator;

- tranzactia nu a fost acceptata de catre banca emitenta a cardului Cumparatorului;

- datele furnizate de catre Client/Cumparator, pe Site sunt incomplete si/sau incorecte.

5. CESIONAREA SI SUBCONTRACTAREA
Vanzatorul poate cesiona si/sau subcontracta o terta parte pentru servicii ce tin de onorarea comenzii , cu informarea Cumparatorului, nefiind necesar acordul acestuia. Vanzatorul va fi intotdeauna responsabil fata de Cumparator pentru toate obligatiile contractuale.

6. DREPTUL DE PROPRIETATE INTELECTUALA SI INDUSTRIALA (DPI)
Cumparatorul intelege dreptul de proprietate intelectuala si nu va dezvalui unei terte parti sau va face publice (pe internet sau media), nici una dintre informarile primite de la Vanzator.

7. CONFIDENTIABILITATE - PUBLICITATE
Toate documentele si informatiile de orice natura furnizate de catre Cumparator Vanzatorului, vor ramane in proprietatea Vanzatorului. Ele pot fi utilizate numai pentru executarea contractului si pot fi facute cunoscute numai cu consimtamantul scris la Vanzatorului si dupa obtinerea unui angajament de confidentiabilitate din partea celui care le primeste.

8. FACTURARE - PLATI
Pretul, modalitatea de plata si termenul de plata sunt specificate in Comanda. Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru Bunurile si Serviciile livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informatiile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare. In cazul in care un Bun si/sau Serviciu comandat de catre Cumparator, nu poate fi livrat de catre Vanzator, acesta din urma va informa Cumparatorul asupra acestui fapt si va returna in contul Cumparatorului contravaloarea Bunului si/sau Serviciului, in termen de maxim 15 zile de la data la care Vanzatorul a luat la cunostinta acest fapt.

Preturile afisate includ TVA.

9. RISCURI SI RESPONSABILITATI

a. Livrare
Vanzatorul se obliga sa expedieze Bunurile si Serviciile in sistem de curierat door-to-door catre Cumparator.
b. Transport - Ambalare
In afara de cazul in care este agreat de Vanzator si Cumparator diferit, Vanzatorul se descarca de riscurile si responsabilitatile asociate cu Bunurile si Serviciile in momentul predarii acestora catre societatea de curierat cu care Vanzatorul colaboreaza sau catre reprezentantul Cumparatorului.
Vanzatorul va asigura ambalarea corespunzatoare a Bunurilor si Serviciilor si va asigura transmiterea documentelor insotitoare.
Vanzatorul va efectua livrare Bunurilor si Serviciile pe teritoriul Romaniei.

CHELTUIELILE DE EXPEDITIE VOR FI SUPORTATE DE CATRE CUMPARATOR.

Va rugam sa verificati integritatea fizica a coletului in prezenta curierului si in eventualitatea primirii unui colet deteriorat sa intocmiti cu acesta un proces verbal de constatare. In absenta acestui document, reclamatiile ulterioare vor fi greu de probat.

Mentionam ca: Proprietatea asupra Bunurilor va fi transferata la livrare, dupa efectuarea platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in Comanda (intelegand prin livrare – semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului).

10. ACCEPTARE
Acceptarea va fi facuta atunci cand Bunurile si Serviciile sunt conforme cu caracteristicile tehnice mentionate in Comanda. In cazul in care Cumparatorul descopera ca Produsele livrate sau Serviciile furnizate nu sunt conforme specificatiilor tehnice, atunci Vanzatorul va aduce la conformitate Produsele si Serviciile. De asemenea, Cumparatorul beneficiaza de returul produselor in 15 zile.

11. GARANTII
Toate produsele comercializate de catre site-ul www.UltraMaster.ro, beneficiaza de conditii de garantie conforme legislatiei in vigoare (L449/2003, OG21/1992 republicata, OUG34/2014) si politicilor comerciale ale producatorilor. Produsele sunt noi, in ambalajele originale si provin din surse autorizate de fiecare producator in parte.
Certificatele de garantie fie sunt emise direct de producator, in cazul in care acesta are o retea de service nationala, fie sunt emise de catre UltraMaster.ro.
In cazul certificatelor de garantie emise de producatori, produsul reclamat defect in perioada de garantie trebuie prezentat direct la cel mai apropiat centru de service mentionat in certificat. Acest centru autorizat de producator va prelua intreaga responsabilitate a rezolvarii garantiei.
In cazul certificatelor de garantie emise de UltraMaster.ro, va oferim serviciul "Free Return" care presupune returnarea produselor din service in conditii de gratuitate.
Lipsa certificatului de garantie al produsului trebuie semnalata in maxim 48 ore de la receptia marfii pe adresa  . Orice sesizare ulterioara nu va fi luata in considerare.

12. TRANSFERUL PROPRIETATII
Proprietatea asupra Bunurilor si Serviciilor va fi transferate la momentul efectuarii platii din partea Cumparatorului in locatia indicata in comanda (intelegand prin livrare - semnarea de primire a documentului de transport furnizat de curier sau semnarea de primire pe factura fiscala in cazul livrarilor efectuate de personalul Vanzatorului). In cazul livrarii prin curier, acesta nu este autorizat de catre Vanzator sa permita Cumparatorului deschiderea coletelor inainte de semnare de livrare, ci doar ulterior semnarii de livrare si achitarii eventualei contravalori a acestora.

13. RASPUNDERE
Vanzatorul nu poate fi responsabil pentru daune de orice fel pe care Cumparatorul sau oricare terta parte o poate suferi ca rezultat al indeplinirii de catre Vanzator a oricarei din obligatiile sale conform Comenzii si pentru daune care rezulta din utilizarea Bunurilor si Serviciilor dupa livrare si in special pentru pierderea produselor. Toate informatiile folosite pentru descrierea Bunurilor si/sau a Serviciilor disponibile pe Site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Vanzatorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.

14. FORTA MAJORA Nici una din parti nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea obligatiilor sale contractuale, daca o astfel de neexecutare este datorata unui eveniment de forta majora. Forta majora este evenimentul imprevizibil, in afara controlului partilor si care nu poate fi evitat.

15. LEGEA APLICABILA - JURISDICTIA
Prezentul contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre organizator si participantii la campanie se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente. Eventualele daune se limiteaza maxim la valoarea contractului.

16. INFORMATII PRIVIND DEEE
Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate selectiv.
Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 - referitoare la protectia mediului, OUG 78/2000 - privind regimul deseurilor, in temeiul dispozitiilor art. 10 din H.G 448/2005, privind deseurile de echipamente electrice si electronice, clientii vor avea in vedere urmatoarele:
- clientii au obligatia de a nu elimina deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) ca deseuri municipale nesortate si de a colecta selectiv aceste DEEE;
- colectarea acestor deseuri (DEEE) se va efectua prin puncte de colectare selective puse la dispozitia producatorilor de catre Autoritatile administratiei publice locale care au obligatia potrivit art.5 alin.1 ) din HG 448 /2005 de a colecta separat DEEE de la gospodariile particulare si de a pune la dispozitia producatorilor spatiile necesare pentru infiintarea punctelor de colectare a DEEE;
- clientii pot preda DEEE in mod gratuit la punctele de colectare specificate in momentul achizitiei unui produs nou din aceeasi categorie
Simbolul care indica faptul ca echipamentele electrice si electronice fac obiectul unei colectari separate reprezinta o pubela cu roti barata cu doua linii in forma de X, ca in imaginea alaturata. Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseurile menajere si ca ele fac obiectul unei colectari selective.

17. PREVEDERI DIVERSE
Partile in contract vor fi considerate cantractanti independenti si nici uneia din parti nu i se acorda dreptul sau autoritatea de a asuma sau crea orice obligatie pe seama sau in dauna celeilalte. Termenii si conditiile din acest contract inlocuiesc alte intelegeri anterioare scrise sau verbale, dintre Partile amintite, referitoare la subiectul prezentului Contract si nu pot fi modificate sau schimbate decat prin intelegere scrisa semnata de ambele parti.

18. PRELUCRAREA DATELOR CU CARACTER PERSONAL

Incepând cu data de 25 mai 2018, sunt aplicabile prevederile Regulamentului (UE) nr. 679/2016, al Parlamentului European și al Consiliului Uniunii Europene, privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date și de abrogare a Directivei 95/46/CE (Regulamentul general privind protecția datelor). De asemenea societatea noastra se conformeaza cerinţelor Legii 333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor.

Responsabilitatea noastră este de a a avea grijă de datele personale puse la dispoziție de partenerii și colaboratorii noștri, astfel că dorim să menționăm câteva aspecte importante:

Scopul prelucrării datelor personale

Prelucrăm date cu caracter personal în scopul comercializarii echipamentelor și accesoriilor din portofoliul nostru, pentru a comunica eficient ofertele si promoțiile noastre, pentru a trimite articole si video-uri informative privind noile tehnologii, precum și pentru informări referitoare la trainingurile, evenimentelee pe care le organizăm sau la care participăm. Datele personale sunt prelucrate pe toată durata colaborării, până în momentul în care se solicită încetarea folosirii acestora.

Mai exact, prelucrarea datele personale se realizează în următoarele scopuri:

Îndeplinirea obligațiilor și drepturilor ce decurg din contractul încheiat

Comunicarea și promovarea ofertelor, promoțiilor si evenimentelor:

Publicitate online personalizată – promovare targetată pe platformele Google și Facebook

Categorii de persoane vizate

Prelucrăm datele următoarelor categorii de persoane fizice și juridice: clienți/potențiali clienți, vizitatori ai site-ului www.ultramaster.ro, și persoanele care au interacționat cu pagina de facebook ultramasterpro.

Tipuri de date prelucrate

Cu scopurile mai sus menționate, prelucrăm următoarele tipuri de date:

Datele de identificare ale consumatorilor persoane fizice, nume, prenume, adresa completa, adresa de e-mail, numărul de telefon.

Datele juridice ale companiilor partenere, numele complet al reprezentaților legali, adresa de e-mail, numărul de telefon.

Numele companiilor potențiali clienți, numărul de telefon și adresa de email asociată

Adresa IP a celor cu care interacționăm în mediul online pe platformele Google si Facebook.

Prelucrarea datelor în alte scopuri decât cele contractuale și legale se va realiza doar în funcție de alegerile persoanei interesate.

Drepturi:

Noul Regulament vine cu o serie de drepturi ale persoanelor cărora prelucrăm datele cu caracter personal, respectiv:

-Dreptul de a fi informat: Odată oferit consimțitul pentru prelucrarea datelor cu caracter personal, persoana în cauză are dreptul de a fi informat despre modul în care datele personale sunt folosite. De asemenea, datele personale pot fi accesate și modificate și se poate în același timp revoca consimțământul inițial.

-Dreptul de a restricționa prelucrarea datelor personale: Conform GDPR o persoană are dreptul de a restricționa prelucrarea datelor personale, astfel că noi vom prelucra datele în funcție de alegerile persoanei care și-a dat consimțământul.

-Portabilitatea datelor: dreptul de a primi (direct sau prin intermediul unui alt operator indicat) datele într-un format structurat și care poate fi citit în mod automat.

-Dreptul de a fi uitat: Un alt drept important este dreptul la ștergerea datelor (sau de a fi uitate). Principiul general este că o persoană are dreptul de a cere ștergerea datelor personale.

Contact și suport privind protecția datelor personale

Toate aceste drepturi mai sus menționate se pot exercita printr-o cerere transmisă pe adresa de mail .

Nu în ultimul rând, ne angajăm să aplicăm toate măsurile tehnice și organizatorice pentru asigurarea securității datelor personale, protejării lor împotriva distrugerii, modificării, dezvăluirii ori accesului neautorizat asupra lor.

Mai exact, prelucrarea datele personale se realizează în următoarele scopuri:

Îndeplinirea obligațiilor și drepturilor ce decurg din contractul încheiat. Colectam datele consumatorilor obtinute ca urmare a unei comenzi online sau telefonice. Datele furnizate sunt necesare procesarii comenzilor- facturare, emitere certificate de garantie si livrare, precum si raportarii semestriale catre IPJ a sistemelor de securitate instalate, conform L333/2003 privind paza obiectivelor, bunurilor, valorilor si protectia persoanelor. Refuzul dvs. determină imposibilitatea facturarii, intocmirii contractului de vanzare-cumparare/prestari servicii. Informaţiile înregistrate sunt destinate utilizării de către operator şi sunt comunicate numai următorilor destinatari: departamentul financiar-contabil al MasterGates srl, dep. de ordine publica din cadrul IPJ Arges.

Dacă doriți modificarea sau ștergerea datelor sau a contului Dvs., puteți solicita acest lucru foarte usor, contactându-ne la adresa de e-mail .

MasterGates srl face toate demersurile si eforturile necesare pentru a administra în condiţii de siguranţă şi numai pentru scopurile specificate, datele personale pe care ni le furnizaţi.